Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шишка Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Шишка Ю. М. 
Захист прав і свобод людини в інформаційній сфері [Електронний ресурс] / Ю. М. Шишка // Інформація і право. - 2014. - № 1. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2014_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шишка Ю. М. 
Міжнародно-правове і національне регулювання відносин, що виникають із приводу рекламної діяльності в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Ю. М. Шишка // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2016. - № 1. - С. 183-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2016_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шишка Ю. М. 
Особливості онлайн-реклами та рекламної діяльності в мережі Інтернет як об’єктів адміністративно-правового регулювання [Електронний ресурс] / Ю. М. Шишка // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2016. - № 3. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2016_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.15 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шишка Ю. 
До питання про об’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері рекламної діяльності в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Ю. Шишка // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 5. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2017_5_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 89.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шишка Ю. М. 
Рекламна діяльність в мережі Інтернет як предмет дослідження в науковій літературі [Електронний ресурс] / Ю. М. Шишка // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2015. - Вип. 6(2). - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2015_6(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 589.445 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шишка Ю. 
Загальна характеристика механізму адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Ю. Шишка // Evropský politický a právní diskurz. - 2017. - Sv. 4, Vyd. 3. - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2017_4_3_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського